HVAD ER VERTEX SKI CLUB?

Vertex Ski Club er en skiklub oprettet i 2022, som fokuserer på at udvikle både skiløbere og instruktører i alt fra deres færdigheder on-/off-piste til deres undervisningsredskaber.

VI ønsker at skabe et undervisningsmiljø, hvor alle spørgsmål er lige gode, og hvor læringen også opstår eleverne imellem igennem et interaktivt læringsmiljø.

Skiklubben orienterer sig hovedsagligt mod skiløbere og instruktører på et højere niveau, som ønsker at løfte deres færdigheder.

Udvikling

Skiløberen

VERTEX SKI CLUB er en ski-klub dedikeret til ambitiøse skiløbere og skiinstruktører. Vi fokuserer på at udvikle individuelle skiløbere til at blive bedre og udfordre sig selv i trygge omgivelser. Vores erfarne instruktører og trænere er passionerede skiløbere, der brænder for at dele deres viden og erfaring med vores medlemmer. Vi skaber et miljø, hvor alle kan trives og udvikle deres skifærdigheder, uanset niveau. Bliv en del af VERTEX SKI CLUB og tag dit skiløb til næste niveau.

Skiinstruktøren

Som medlem af VERTEX SKI CLUB kan ambitiøse skiløbere og skiinstruktører forvente en eksklusiv oplevelse. Vores fokus ligger på at hjælpe skiinstruktører med at nå et højere niveau og opnå certificeringer såsom BSI og PSI. Vi tilbyder træning i topklasse og skaber et dedikeret fællesskab af professionelle, der stræber efter at være de bedste i deres felt. Velkommen til VERTEX SKI CLUB, hvor professionel skitræning er nøglen til succes.